Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-02 11:23:44
O apie Lietuvos „teisę“ neblogai byloja šie išaiškinimai:

Klausimas: ar pagal LR ATPK 273 straipsnį nukentėjusiuoju gali būti
juridinis asmuo?

Atsakymas:
LR ATPK 273 straipsnio 1 dalyje nustatyta, kad nukentėjusysis yra asmuo,
kuriam administraciniu teisės pažeidimu padaryta moralinė, fizinė ar
turtinė žala. Šioje normoje neįvardinta, kad nukentėjusiuoju yra fizinis
asmuo, todėl darytina išvada, kad pagal ATPK 273 str. 1 d.
nukentėjusiuoju administracinio teisės pažeidimo byloje gali būti
pripažintas *tiek fizinis, tiek juridinis* asmuo, kuriam pažeidimu
padaryta žala.
http://www.lvat.lt/4_konsult/konsult.aspx?id=26

ir

pagal  ATPK 273  str. nukentėjusysis yra asmuo, kuriam administraciniu
teisės pažeidimu padaryta moralinė, fizinė ar  turtinė žala. Pagal šio
straipsnio prasmę nukentėjusiuoju gali būti *tik fizinis* asmuo.
http://www.litlex.lt/scripts/sarasas2.dll?Tekstas=1&Id=25346