Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-01 14:33:16
"jo" <qqq@netikras.lt> wrote in message news:hf30re$fcp$1@trimpas.omnitel.net...
> Isiterpsiu, nes labai prajuokino sitie punktai :)

Gerai kad prajuokino.
Matyt imi atsigauti ir labai isleto mastyti.
Taciau labai labai letai ir nedrasiai.

> Kaip vazinejo su valdiskom masinom, tai ir vazineja. Kodel pvz. savivaldybes
> masinas norejo visas pazymeti, o nezymi? Kad zmones nematytu - kad vadiska.
> O jei kas ir bijo vazineti, tai pila bezina i savo masina, remontuojasi savo
> masinas uz "valdiskus" pinigus ir t.t. Turiu pazystamu servisuose, tai
> zinau.

Pasakysiu grubiai -Tai ko tyli sikna suraukes?
Vat TU ir esi kaltas kad jie vazineja. Kaltas nes savo tylejimu leidi tai daryti.
Ir esi abejingas ir nieko nebandai keisti- esi kaltas nemaziau uz juos.

> O ka daryti, jei kitaip neisspresi reikalo? Arba ka daryti su keliu
> policija? Per paskutine savaite pazystami 3 kysius sumokejo. Ka jiems
> reikejo daryti? Kreiptis i STT ir buti nuteistiems uz kysio davima? A
> vazineti su paslepta kamera, ir vistiek nieko teisme neirodyti? Kodel pati
> STT negali pati tuo uzsiimti? Ar jie nezino pvz. kad keliu policija ima
> kysius?

"Pati" STT ar bet kuri kita istaiga niekada, niekaip ir jokioje salyje to nepadare.
Imanoma kazka pakeisti tik samoningu zmoniu deka.
Ir aleisk- "jei kitaip neisspresi reikalo" - taip mastancio vieta kaliuzeje, greta to kuris paeme.
O del keliuku- papasakok mano bobutei, ji pasakas megsta, amzius jau toks.
Kazkaip tokias pasakeles vis girziu is idomiu tipeliu..
Ir kazkaip dar nei karto nebuvo man pacia tokiu cirku, beigi kaip ir negirdziu is daugelio pazystamu tokiu pasaku.
Nzn, gal kartais "keliukai" geri psichologai ir is vairuotojo marmuzes mato is ko galima prasyti, o su kuo geriau neprasideti...

> Na "judinami" tik tie, kurie trukdo "nepajudinamiems" (nesu nei Valinsko,
> nei tuo labiau Pakso gerbejas, bet cia buvo cirkas)

Tam tikra dalis tiesios yra.
Taciau ir tai yra gerai.
Vienas dalykas - matome kad bent kazkas vyksta.
Antra- tie pajudinti, jei ne visiskai kvaili, bus susirinke info apie kitus pansius- ir kerstaudami viena kita nutrauks i dugna kartu.

> :))) Turbut niekada nedirbai su vastybinem institucijom. Bet otkato ar kysio
> nieko neprastumsi. Turiu pazystamu ir prekybos ir paslaugu teikimo imonese,
> tai istorijos "is pirmu lupu". Ir nieks nesikeicia, nes paskutines istorijos
> is praeitos savaites.

Manykim, kad iformacija turiu ne is kazkelintu draugu lupu, bet is to su kuo dirbu.
O jei is tiesu yra toki dalykai, ir tavo draugai tyli- tuomet velgi- jie patys nemaziau kalti kad leidzia tam vykti.
Galimybes trumpinti tokius pirkimus yra nuo iki.
-VPT.
-teismai.
-STT
-Prokuratura.

Tik norek.

vat tik beda- daznai "itarimu turi"  tie kurie beviltiskai pralaimi konkurus- tada labai populiari vadybininko pasaka savo bosui -"nieko negalejom padaryti, konkursas nupirktas".