Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Silvano
Data: 2009-12-01 15:55:45
As esu paprastas zmogus ir nieko nenutuokiu apie kazkokius mistinius
tikslus. Juolab, kad toks kvailas istatymas tik nelygybe gali sukurt.
O naudotis istatymo spraga niekas nedraudzia.
Del ko as diskutuoju - baudziamoji teise turi buti labai aiskiai apibrezta
ir turi buti aisku, kas yra nusikaltimas, o kas ne. Dabartiniu atveju vieni
mano vienaip, o kiti kitaip. Taip buti negali. As manau, kad nusikaltimu
sudetys negali buti placiai aiskinamos ir pritaikomos visiems atvejams,
kurie nera reglamentuoti, nes tai yra per daug pavojinga. Tik istatymu
leidejas priskiria vienas ar kitas veikas prie nusikalstamu, todel aiskinimu
ar interpretavimu mes negalime plesti ju rato.

Tau paciam yra duotas pavyzdys su turtingu vyru ir valytoja saziningai
dirbancia. Tai cia nusikaltimas ar ne ? :)