Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-01 12:44:31

"Gintas" <netikras@adresas.lt> parašė naujienų
news:hf2rjt$6ve$1@trimpas.omnitel.net...
> nemaza dali dailiu sekretoriu deretu tada sodinti i kalejima :)))
>
> Juk kas draudzia bylu tvarkytojai daugiau moket uz tinkamo mikroklimato
> sudarymo kontoroje? Apie ka gincas? Kad nejo i darba? Kad dirbo per mazai?
> Kad nepakankamai kruosciai sunumeravo? Apie ka?

Paimkim pavyzdi, kurioje bus ne kokia nescia mamyte (ishkart skriaudziama
poza), o kokie nieksai verslininkai. Sakykim turiu imone, kuri turi moketina
PVM. O draugas turi reklamos agentura, kuri su PVM juodam minuse. Nu ir
darom geshafta - jis man "atspausdina" lankstinuku uz 1.000.000 Lt. Manai
tikrai nera skirtumo, ar lankstinukai tikrai buvo atspausdinti ir isdalinti
ar tik saskaita faktura buvo israsyta? Jei man ir draugui ipaishus bauda,
tai cia jau verslo zlugdymas?