Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-01 14:02:47
Juokingiausia buna, kad ir teisme tokiu advokatu dar pasitaiko - "Mano
ginamasis pavoge 60.000, o jus norite pasodinti ji dviems metams. Tuo tarpu
Jusu gerb. teisejau kolega kazkada, prie kazkokiu aplinkybiu nepasodino
kazko, kur liaudis mano, kad pavoge 100.000.000. Remiantis tuo, prasau mano
ginamaji isteisinti".