Tema: Re: Sukciavimas?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-01 15:16:05
Jonas Sergejenka rašė:
> pigiai draugas spausdina...
> Kedui - Gintas gi ir aiškina, kad nėra tokios kaipo "rinkos vertės". Kiek nori - tiek moki tai buhalterei. Nesvarbu, kad darbo birža pilna tokių, kurie tau tą darbą padarytų 100x pigiau. Verslumo dvasia ilsisi?
> Suprantu, kad ji būtų pravedusi kad ir 3 dienų konsultaciją Mažeikių Naftai dėl naujos įsigijamos įrangos ROI paskaičiavimo, ar kokį panašų briedą...
> [...]

Ir koks gi gali būti sukčiavimas jei viskas vyksta pagal galiojančius
įstatymus mokant visus priklausančius mokesčius? Kas gi čia silpnesnioji
pusė: valstybė ar fizinis asmuo?
Ir kas tada kaltesnis: įstatymo bukumu pasinaudoję žmonės ar tokią skylę
palikę įstatymų leidėjai?
Ar daug yra buvę bylų kur pvz. nekilnojamas turtas (žemė) būtų
priverstinai perkeltas nuo ežero pakrantės atgal į kalabybiškį po to,
kai „kilnojamumo“ įstatymas buvo atšauktas?

P.S. Kad įstatymas šūdinas buvo aišku iš karto ir aš tuo piktinausi.
Kaip tik tuo metu ir mano žmonai atlyginimą padidino 2 kartus

P.P.S. Straipsnio neskaičiau.