Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-29 15:27:38
Nerijus rašė:

>      Tai vistik pakartosiu savo klausima. Ar tikrai duomenys esantys
> mano diske, kuriame sukas win10 lieka konfidencialus po visu tu
> Microsofto bajeriu.

Vienas dalykas yra tave prigąsdinti (įkalti kosmines sumas sutartyje), o
kitas — realiai ką tau padaryti, nes labai abejoju ar teismas galėtų
pripažinti tave pažeidusiu sutartį, nes susidėjai su Microsoft...

„Your Privacy. Your privacy is important to us. Please read the
Microsoft Privacy Statement, the Microsoft Health Privacy Statement, and
the HealthVault Privacy Statement (collectively "Privacy Statements") as
they describe the types of data we collect from you and your devices
("Data") and how we use your Data. The Privacy Statements also describe
how Microsoft uses your content, which is your communications with
others; postings or feedback submitted by you to Microsoft via the
Services; and the files, photos, documents, audio, digital works, and
videos that you upload, store or share through the Services ("Your
Content"). By using the Services or agreeing to these Terms, you consent
to Microsoft’s collection, use and disclosure of Your Content and Data
as described in the Privacy Statements.“

Konkrečiai dėl win10 ir lokalių diskų, tai skaityk Privacy Statement'ą
apie Bing'ą, Cortana'ą (ir kt.):
https://privacy.microsoft.com/en-us/privacystatement

Neturi pagrindo manyti, kad ta informacija, kurią iš tavęs susirenka
Microsoft'as, kaip nors tikslingai realizuojama ir taip pažeidžiamas jos
konfidencialumas. Pasikartosiu: nemanai, kad per tiek win10 instaliacijų
yra šimtai tūkstančių tokių, kurie turi įkaltas baudas (turbūt ir
gerokai didesnes) konfidencialumo sutartyse...?

>      Man asmenishkai tai nera labai "baisu", nes naudoju WIN8.1. Cia
> daugiau teorinis klausimas.

Tai, kad ta unifikuota licencija (kurios iškarpos buvo cituojamos) ir
privacy statement'as galioja visoms jų paslaugoms, nepriklausomai nuo
OS... :-)