Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 11:01:19
Klausimas ne tiek kam tiksliai naudoja, o ką būtent renka ir kokie šansai to
išvengt. Ir kodėl pisa smegenis apie tai, kad aš galiu atsisakyt dalintis
savo duomenim, tačiau kaip paaiškėja, tai yra totalus melas.
Šaiaip panašu, kad su tavim ta tema beprasmiška diskutuot, nes pats domėtis
nelinkęs, tik atsišaudai tokiais bendrais fanbojiškais klausimais - "o kuo
tau trukdo", "o ar kiti nedaro to paties", "o kas viešai deklaruoja" ir pan.
Tada aš tau irgi taip apibendrintai atsakysiu - negi tu galvoji, kad taip
staiga iš niekur nieko krūvos žmonių pradėjo ant MS ta tema puldinėt?
Traukia iš palubų sufalsifikuotus įrodymus, o MS išdidžiai net nebando jų
paneigt? Jei taip, tai diskutuot su tavim nėra apie ką (bent šios temos
ribose). Jei ne, tai kodėl tada palaikai mintį, kad taip besielgiančios
kompanijos pozicija yra teisinga?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/