Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 21:12:57
Tu sakai, tu žinai, matyt. Aš tai nežinau kas bus po metų-kelių. Ir taip,
tai mano asmeninė nuomonė, bet per šikną brukamam xaliavam produktui 140%
augimas lyginant su grynai komerciniu produktu (plius nepamirštam, kad Win10
lygiagrečiai dar ir pardavinėjamas su beveik kiekvienu nauju kompu) per
pirmus kelis mėnesius yra niekingai mažai. Aišku, viešai tuo pasidžiaugt
galima, kas belieka... :-) Tik vat taip paprojektuojant į ateitį - kas
toliau? Paprastai dalinimas už dyką yra paskutinė priemonė, tai norint bent
pakartoti tą "huge success" bus primokama? :-) Nes dabar dėl skirtingų
priežasčių, bet jau dvi iš eilės Win versijos atnešė daug nusivylimo. O
reputaciją susigražint nėra taip lengva...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/