Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-20 23:20:46
Bronco rašė:

> Dar kartą pakartosiu, jog kai statistiškai lyginami duomenys, jie patys
> turi būti analogiški ar vienodi, ar lyginimo sąlygos vienodos. Nes dabar
> džiaugiamasi "gausiu morkų derliumi lyginant su užderėjusiais arbūzais"...
>
> Win7 buvo grynai komercinis produktas ir platinamas be jokio spaudimo.
> Taip pat vidutinis pelnas nuo kiekvienos Win7 kopijos Microsoftui buvo
> labai jautriai didesnis, nei tai dabar yra su Win10. Todėl imti ir
> sudėti į dvi svarstyklių lėkštes win7 rinkos dalį ir pardavimus ir
> Win10, ir iš to pulti daryti išvadas, toks veiksmas gali turėti tik
> [...]

Kažkas iškrito iš medžio ir tikrai ne aš :-)
Mes dabar apie palyginimo teoriją ar apie realybę?
Realybė statistikoje ir skaičiuose; nepriklausomai nuo to, kaip tau
nepatinka MS marketingas, migracija į Win10 vyksta gerokai sparčiau, nei
į Win7 ir to pasekmė — skvarbesnis win10 įsivyravimas ir spartesnė Win7
mirtis.
Čia dar galima pridėti tokį faktorių, kaip technologinė evoliucija ir
kompiuterių gyvavimo ciklo trumpėjimą, kas neišvengiamai trumpina
pasenusių OS naudojimą.