Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 01:22:29
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nf8rbg$k33$1@trimpas.omnitel.net...

> Bet kur tu įžiūri tą padugniškumą? Realiai. Gal užtenka jau gąsdintis ir
> imti rimčiau pasinagrinėti, ką ta basic (numatytoji) telemetrija renka?

Jei jau šnekėt apie telemetriją, tai problema yra ne tame, kad ji egzistuoja
kaipo tokia, bet kad MS įžūliai meluoja teigdami, kad jie suteikia įrankius
ir priemones jos atjungimui. Negana to, kad net ir tai kas yra, realiai
išslapstyta kaip tik įmanoma (pradedant nuo instaliacijos metu tam tikroj
fazėj gražiai ir aiškiai nupieštos knopkės "Use Express settings" ir kitame
ekrano kampe šviesiai mėlynomis raidėmis tamsesniam mėlynam fone teksto
"Customize settings", kuris bendro dizaino visumoj net neatrodo kaip
klikinamas objektas ir baigiant po visas dvi Control Paneles išmėtytų
jungiklių), bet tai, pasirodo atjungia tik mažą dalelę visko, kai kurie
įprasti globalūs dalykai neveikia (pvz., Edge ignoruoja hosts failą (tik
dabar nepamenu, visiškai, ar tik dalinai, tiksliai prisimenu, kad taip
neužrauksi bing'o)). Plius kompe savarankiškai atsirasdinėja ir dinginėja
kažkokios programėlės.
Kas link pačios telemetrijos duomenų, tai jei atidžiai perskaityt ką tu
pacitavai, tai renkama visa info apie kompo hardwarą ir softą. OK, apie
vartotojo duomenis lyg ir nekalbama, bet sorry, aš netikiu, kad prie jų MS
nagų visiškai nekiša, net jei ta jų Cortana nenaudojama. Čia galima iki
apsivėmimo diskutuot ką, kur ir kada MS padarė ar nepadarė, bet paskutiniu
laiku aš tiek visko prisižiūrėjau, kad šita peraugusia šaraškino kontora aš
absoliučiai nepasitikiu ir galiu drąsiai, viešai ir ramia sąžine juos vadint
sukčiais, melagiais ir padugnėm. Tu nesutinki - zjbs, kiekvienas galim turėt
savo nuomonę, kaip mąstančių ant svieto daugiau ir kokius judesius tos masės
privers Microsoftą daryt - laikas parodys.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/