Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: amenox
Data: 2016-04-21 17:57:36
news:nfah4u$ban$1@trimpas.omnitel.net...

> Ir kaip tu įsivaizduoji tokią "true story"? Įsivaizduok, jie jau
> atsisiuntė iš tavo kompo pusė tavo dokumentų ir nuotraukų ir juos
> ištyrinėjo, kaip tu tai sužinosi? Niekaip. Todėl true story ir ieškiniai
> įmanomi tik teoriškai.
>
> Prieš kokį mėnesį ar du jau postinau vieną straipsnį apie įtartiną win10
> veiklą, jei paieškos lauke įvedi tam tikrus raktinius žodžius ar jie
> indeksuodami tokius aptinka.

Tu dabar Windows naudoji? Po visko ką čia aukščiau išvardinai? Nebaisu? Nes
jei nėra true story, tai vadinasi mes čia gynčijamės apie nieką. Teoriškai
pats žinai ką reiškia - tai kai ant sandėliuko durų nupaišytas b*bys
(teoriškai), o aš ten malkas laikau (praktiškai). :)

> Na ir šiaip, diskusija su tavimi darosi kebloka, nes tu neskiri problemos
> nuo jos pasekmių. O problema yra rimta, tik nebūtinai ji sukels konkrečiai
> tau kažkokias pasekmes, arba jei ir sukels, tu tiesiog apie tai nieko
> nesužinosi.

Kažkaip žinok dzin, bus pretekstas, true story, tada ir žiūrėsim. Aš žinau
kad yra didesnių problemų prisijungūs prie interneto nei MS noras parsipūsti
mano katukų kolekciją. Paranoja aišku neblogai, bet ribas irgi reikia
turėti. Juokinga kitkas, šitiek windowsų vartotojų pasaulyje, ir tik po
šitiek metų ir windows versijų sužinai apie "didžiulį gręsiantį jiems
pavojų" kažkur mirštančiam newsgrupe Lietuvoj. Man tai juokinga. :)

> p.s. pvz. pasirašytum su interneto tiekėju tokią sutartį, pagal kurią jie
> gali bet kurią akimirką su savo raktu ateiti į tavo namus patikrinti
> interneto kabelius, pažiūrėti ar nekaista įranga, o jei ką nors aptiks
> jiems įdomaus, tai gali išsinešti ir naudoti savo nuožiūra? Net jei nebūtų
> internete ne vienos true story apie tai, jog jie kažkam kažką išnešė,
> pasirašytum? Aš ne.

Tokios sutarties aš nepasirašyčiau, dėl vieno sakinio - "o jei ką nors
aptiks
jiems įdomaus, tai gali išsinešti". Čia tu bandai pritempti prie tos MS
eulos, kuri skamba šiek tiek kitaip ir turi šiek tiek kitokią prasmę. Bet aš
irgi jau pavargau tau tai aiškinti.