Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 01:42:04
Caponi rašė:

> Aha, o profai iš tavo "kritikų" saitų "išbrokyja" kiek daugiau nei pusę
> užfiksuotų connectionų ir skaitosi, kad tą acto garintojų sąmokslo
> teoriją sudirbo į miltus. O praktiškai tai man asmeniškai nėra jokio
> skirtumo ten per parą kontaktų kompas bando užmegzt 5000, 100 ar tik 10
> - šnipinėjimas sucks ir must die. O jei tu ar tavo rimtieji kritikai

Tai nėra bliat to šnipinėjimo. 80-90% to, ką tu ten ir Bronco
prižvejojot perpost'inta iš suknisto propagandos šaltinio:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Aeronet.cz

Jei tingėsi verstis, tai labai lakoniškas summary iš kritiškesnio forum'o:

Word of caution, linked server aeronet.cz is well known for spreading
pro-russian propaganda[0], conspiracy theories and fake news.

[0]: https://cs.wikipedia.org/wiki/Aeronet.cz

Jokių duomenų, rezultatų, tik teiginiai ir tie neatlaiko jokios
kritikos: pripažįstama, kad kanalas užšifruotas ir nėra galimybių
pasižiūrėti kas ten siunčiama, bet tuo pačiu skiedžiama, kad siunčiami
wav'ai ir pan.
Ten visiškos pievos, pagal pačias idiotiškiausias sąmosklų teorijos
kurstymo tradicijas, specialiai paskleistos, o jūs užkibot.
Chebra, rimtai sakau: tikrinkit pirminius šaltinius. Visada.