Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: tst
Data: 2016-04-23 01:24:48
On 2016.04.22 23:46, Laimis wrote:

> Kartuojuosi: 21 amžius ir OS be tamprios integracijos su kūčia online
> service'ų, kurie benekaip rinks ir apdoros tavo aktyvumą, nebus. Ko gero
> jokios.

Tai ok, savanoriai tegu ir dalyvauja aktyvumo dorojimo programose, o jei
man reikia tik bazinės os (kad būtų "paprastas excelis" ar pan, na
maždaug idealu buvo xp, tik na gal updeitų jai neliko), be jokių
integracijų į onlainus, experienco gerinimų ir kitokių šnipinėjimų?
Per daug žmonių nuiminėdavo senobinę varnelę "tell m$ about problems" ir
savanoriškai nepadėdavo taisyti os? Na čia jau m$ problema, kad neturi
pas save testuotojų ir norėdami sutauptyti testuoja iškart "ant
production'o", produktą tai parduoda kaip gerą :) Ir dar nori nusimesti
seno gero (na maždaug) produkto palaikymo kaštus, nors jie jau turėjo
būti įskaičiuoti į pardavimo kainą. Pigu kažkaip.