Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 00:14:27
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:nf5vm3$bkl$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia tipo MS naudoja savo langus kad vogt iš visų info, o Google su savo
> Androidu neša šviesą ir gėrį pasauliui?

Jokiu būdu bent aš Googlo nesudievinu, man pas juos daug kas nepatinka ir
apskritai, ir konkrečiai Androide (esu jau ne kartą įvairiose temose rašęs,
kad labiausiai iš mobilių OS man patiko WM - su nesudėtingom modifikacijom
naudojamummas buvo nei kiek ne prastesnis nei šiuolaikinių OS). Bet Googlas
bent jau nesukčiauja. Pasikartosiu, šnekam dabar tik apie operacinę sistemą,
kur Windows atveju konkrečių atvejų buivo paminėtas ne vienas, tuo tarpu
apie Androidą kaip ir neprisimenu nieko tokio (t.y. ne tai kad neegzistuoja
galimybe "pasidalint" info su OS kūrėju, bet nėra tokių fokusų, kad garsiai
rėkiama, kad "tu turi pilną laisvę ir teisę kranelį užsukt", o realybėj
paaiškėja, kad bb ten kas užsisuka - ir visa tai komerciniam produkte, už
kurį mokamos ne tokios ir mažos babkės - beje, tokius fokusus daro ne tik
Win, bet ir naujausias Office paketas).
Visokie ten  "xaliavi" mailai, debesai, onlaininės paieškos sistemos, soc.
tinklai yra jau visiškai kitas reikalas, ten kiekvienas tavo bitukas ir
kiekviena raidelė patenka į atitinkamos kontoros mėsmalę, tik nieko kito ir
tikėtis ten negalima.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/