Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 23:02:53
Ir tada duomenys aftamatiškai nebekontroliuojamai nustos iš kompo tekėję? Ir
pradės veikt MS'o savanoriškai sudėti jungikliai, kurių paskirtis turėtų būt
to duomenų srauto išjungimas? Kad būtų aiškiau mąstas va vienas pirmų
pasitaikiusių aprašytų eksperimentų ta tema:

"While setting up a fresh copy of Windows 10 Enterprise Edition on
VirtualBox, the user went through and disabled all three pages of tracking
options, one by one [čia apie tuos MS jungiklius šneka, jei ką]. He then
left the computer running for eight hours overnight, and returned to find
that Windows 10 had attempted to contact 51 Microsoft IP addresses 5,508
times.

After 30 hours, over 112 IP addresses had been contacted."

Šaltinis - http://bgr.com/2016/02/10/windows-10-spying-investigation/

Bijau, kad jokia EULA čia nepadės....

--
Caponi