Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: amenox
Data: 2016-04-20 12:12:55
Reikalaujant kažką uždraust, reikia bent jau tiksliai žinot ką. :) Nes
panašu kad nori užraukti visą trafiką į/iš MS servakų arba jį reguliuoti.
Noras sužinoti kas tame trafike pagirtinas, bet neišsprendžiamas.  Na o
turint galvoj kad MS (ir netik jie) pradeda kišt viską į debesus problema
tik gilės, kai kam bus sunku. :)

P.S. Prie MS vienintelis prie ko galima prisiknist tai durnas marketingas ir
viešieji ryšiai, ką nekurie labai jautriai priima. ;)