Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Nerijus
Data: 2016-04-29 10:16:01
On 2016-04-29 12:16 AM, Laimis wrote:
> Jei nežaidi su grifais „ypatingai slaptai“, tai iki konfidencialumo
> pažeidimo čia niekaip negali pritempti, nes Microsoft'as nerealizuoja ir
> neįgauna teisės tikslingai realizuoti tavo (konfidencialios) informacijos.
> Teoriškai, pagal tavo pateiktą pavyzdį, tai bet koks tokios informacijos
> persiuntimas (tinklais, el. paštu ir t.t.), saugojimas pas trečiuosius
> asmenis (pavyzdžiui banko saugykloje, diskelyje) taip pat „pažeidžia“
> konfidencialumą...

	Taip, visishkai teisingai rasai.
	Projektas, pasirasiau sutarti, 250 kLt bauda man asmenishkai, jei del
mano kaltes bus pazheistas konfidencialumas. Visokios ataskaitos (ne
visos) grifuojamos "kofidencialu". (Tipo tokia padedu i atvira weba,
siunciu emeilu ir man chana - moku bauda)
	Tikrai taip, nesiunciam jokiu dokumentu nei pashtu nei "tinklais".
Tiksliau siunciam tinklais, bet ne per atvirus protokolus, tam yra SSH,
SSL, VPN ir kitokios technologijos. Serveriai kuriuose viskas saugoma
savi, lanas apsaugotas nu ir t. t.
	Kitaip sakant "klasikines" (ne shudfirmes, naudojancios koki nemokama
gmail) imones IT infrastruktura.
	Tai vistik pakartosiu savo klausima. Ar tikrai duomenys esantys mano
diske, kuriame sukas win10 lieka konfidencialus po visu tu Microsofto
bajeriu.

	N. M.

	Man asmenishkai tai nera labai "baisu", nes naudoju WIN8.1. Cia daugiau
teorinis klausimas.