Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-19 19:19:28
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:nf5j05$6he$1@trimpas.omnitel.net...
> Duodi į kepurę prišikt kad Google tavo duomenų nenaudoja? Netikiu. :)

Žiniai, kažkaip terminai tikiu-netikiu man dapyzdy. Davai faktus į studiją
apie tai, kad Androide vyksta kažkoks nedeklaruotas duomenų nutekėjimas ar
toksai, kurio atjungimui Googlas kaip ir suteikia įrankius, bet jie neveikia
ar suveikia ne iki galo. Su salyga, kad pats iš savęs Androidas yra
opensourcinis, tai tikriausiai tokią info turėtų būti lengva rast, bent jau
gerokai paprasčiau, nei apie Win. Priminsiu - mes šnekam apie OS, o ne
visokius vienų ar kitų servisus, kaip kad internetines paieškas, "nemokamas"
paštas ir pan., ten visai kiti reikalai.
Ir dar - iki Win10 pasirodymo, kad juos kur nx, prie MS'o buvo galima
kabinėtis kur tik nori, bet tik ne vietose susijusiose su duomenų vogimu
(taip, duomenys, kurie nuteka iš mano asmeninio kompo man nežinant ir
nesuteikiant oficialių galimybių kranelį užsukt yra vagystė, kompiuterastai
tokį softa paprastai įvardija kaip spyware) ar adwaro platinimu (pagal
platinimo pobūdį Win10 prievartinis brukimas 100% yra toks).

Žodžiu, aš su pilna atsakomybe už savo žodžius teigiu, kad MS yra vagys ir
sukčiai savo vartotojų atžvilgiu ir mielai prišikčiau į bet kurio jų vadovų
kepurę, jei tokią galimybę turėčiau. Tačiau taupydamas savo laiką tolesnėse
diskusijose ta tema dalyvaut nesiruošiu, turiu įdomesnių užsiėmimu.
Bet kaip ir rašiau posto pradžioje, jei pateiktum informacijos apie tai, kad
iš mano telefono ar planšetės Googlas man nežinant vagia duomenis - būtų
visai įdomu (sakau visiškai rimtai ir be jokio sarkazmo) paskaityt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/