Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-20 22:35:47
On 2016-04-20 21:13, Laimis wrote:

> Naudotojas sutiko su pats nežino ir nesuprato kuo? Aiški ir žinoma
> raštingumo problema...

Jis po "blogus" saitus nevaikščiojo ir nemalonumų ant savo galvos
neieškojo. Jei ką... Čia jam kiaulę pakišo jo paties nupirktos OS
gamintojas.

> Shit happens.

Būtent.

> Pradedant palaikymo kaštais, programinio kodo surface area, kas
> tiesiogiai susiję su saugumu.

Kaip jie sumažins programinio kodo pažeidžiamumo surface area, kai jie
tegali tokiais agresyviais veiksmais pakeisti OS'u rinkoje proporciją,
bet tikrai ne pačių OS kiekį? Klausimas retorinis. Niekaip.

O apie palaikymo kaštų mažinimą ir dėl to padidėsiantį saugumą tai aš iš
viso nekomentuosiu, nes tai du priešinga kryptimi veikiantys veiksniai.

> Siūlo savo pačių produktą (nemokamai!) savo pačių
> OS'e. Agresyvokas marketing'as, bet jau iš esmės nebepalaikomoje OS...

Abu teiginiai abejotini ir lengvai nuginčijami. Pirma, jokių nemokamų
Win10 neegzistuoja. Nemokamas yra tik apdeitas, kurio dėka jie apgadina
tavo seniau nupirktą produktą. O apie "iš esmės nebe palaikomą OS", tai
nebent čia tavo paties tokie įsivaizdavimai, nes Win7 MS įsipareigojo
palaikyti minimum iki 2020 metų sausio 14 d..