Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-20 20:07:40
Bronco rašė:

> Va, ir vakar paskambino kolega ir prašė pagelbėt, nes MS sukišo Win10 jo
> tėvukui pensininkui į kompą, kuriame Win10 nedirba dėl kažkokių

Ar tikrai sukišo be naudotojo pritarimo/veiksmų?

> Jau neskaitant tų visų bajerių, kai žmogeliai patys nesuprasdami kaip
> susidėjo tuos Win10 ir prašo grąžint Win7 ir padaryti taip, kad Win10
> nesiinstaliuotų patys. Tai tenka tik juos nuliūdint, jog galiu
> užblokuot, bet negaliu nieko garantuot, jog MS po metų, mėnesio, dienos
> ar valandos visų blokų nenulauš ir vėl nesukiš jiems Win10 ir nemėtys
> įkyrių pasiūlymų juos suinstaliuoti.

Aš irgi nemėgstu aibės dalykų, kuriuos iškrečia korporacijos priimdamos
sprendimus, tačiau bandau žiūrėti/teisinti iš tokios perpektyvos:
palikti naudotojus likimo valiai (ai px, mes support'o nebeteikiam,
verskitės, kaip norit; pavyzdžiui obuolio produktai vintažiniais tampa
jau po 5 metų, bet gal kas geriau žinantis atsakys, kiek laiko obuolys
palaiko savo OS...) yra tiesus kelias pakenkti reputacijai dėl saugumo
ir žalos. Palaikyti senus produktus velniškai daug kainuoja. Ir štai
dong! išeitis: perkelti kuo greičiau ir masiškiau juos į naują ir
palaikomą OS. Win7 mainstream'inis support'as jau pasibaigęs, bet pilna
diedukų, namų šeimininkių ir stuobrių, kaip pavyzdžiui aš, kurie sėdėtų
su sena OS, kol pasaulis nepasibaigtų (dar iki šiol naudoju laptop'ą su
winxp, kuriam win10 nebešviečia). O pasaulis nūnai — jau nebe win311
langai, o internetas, komunikacijos, pirkimai/paslaugos, cyber atakos,
tad saugumo požiūriu tai yra košmaras. Šia prasme aš visiškai suprantu
norą nusimesti beviltišką ir seną balastą (winxp/vista/7), braukti naują
brūkšnį ir eiti į priekį su nauja platforma.