Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 13:13:51
Nu tai išvadas darykis pats. Win10 tvarkingai aktyvuojasi kai naudojamas
švariai instaliuojant Win7-10 raktas (gali būti ir įsiūtas BIOS'e, o ne
vedamas rankom) arba kai padaromas upgreidas ant aktyvuotų Win7/8/8.1
(paskui jau galima bele kiek kartų varyt švariai tiesiai W10).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/