Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: amenox
Data: 2016-04-22 17:56:38
Čia ne aš turiu tai įrodinėt, tu čia konspiracijos teorijas iškėlei ne aš.
:). Jei pavogė tavo magistrinį darbą, vadinasi kažkur tai panaudojo, kitaip
iš kur šitą nesąmonę ištraukei? Jei įrodysi kad MS pavogė iš tavęs tavo
maistrinį darbą, atsiimu visus savo žodžius kad MS ne vagys atgal.

P.S. jei jau tokias nesąmones rašinėji tai aš taip pat galiu pasakyti kad
tavo magistrinį darbą pavogė taip pat ir Google (o jei naudoji iPhone ar
Mac, tai dar ir Apple). :))