Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 23:10:16
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nfb0ap$hrb$1@trimpas.omnitel.net...

> Tu matai suknistai perpost'intą starpsniūkštį ant kurio ir užkibai. Iš
> didelio ir gąsdinančio sekimo liko šnipštas...?

Aš neužkibau, o įmečiau linką į berods antrą googlo išmestą superglaustą
straipsniuką iliustravimui.

> Vat pasitenk dabar, nes tokį š sumalus ir ant jo savo įsitikinimą
> bazuojant švelniai tarinat lameriška. :-)

Jo jo, tavo originalaus forumiuko kritikoj yra tokios "tvirtos" frazės kaip
"I'm not saying this isn't telemetry, but it could also be activation,
windows update" (tipo, aš nežinau kas ten, bet tikriausiai nieko blogo),
"without proper traffic analysis, we don't know what data it is" (o ką ten
bybį išanalizuosi, kai duomenai eina šifruoti, o ne atviru tekstu?). Kai
sako, mėgėjišką tyrimą sudirbo "profas" :-)

Visą šitą šūdą ir galima tik iš dalies patyrinėt, t.y. kokiom sąlygom ir į
kokius adresus beldžiamasi, ir daro tai žmogai:
https://forums.untangle.com/web-filter/35894-blocking-windows-10-spying-telemetry.html
http://wccftech.com/windows-10-privacy/
http://arstechnica.com/information-technology/2015/08/even-when-told-not-to-windows-10-just-cant-stop-talking-to-microsoft/
https://blog.robseder.com/2015/08/16/whats-the-real-deal-with-windows-10-and-privacy/
Ir t.t., ir pan.

Šiaip jei tau pačiam iš tiesų įdomu, tai pirmyn pats googlint ar bingint, aš
turiu įdomesnių užsiėmimų, nei kad vėl peržiūrinėt krūvą puslapių, ką esu
padaręs prieš gerą pusmetį ir priėjęs prie atitinkamų išvadų. O stengtis dėl
tavęs aš tikrai nesiruošiu, nes nei man tavo apsisprendimai rūpi, nei tau
pačiam tai įdomu (pastaruoju atveju pats pasidomėtum).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/