Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-22 04:17:17
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nfbss6$p67$1@trimpas.omnitel.net...

> Ar gali pateikti vieną, tavo nuomone, rimčiausią šaltinį?

Kol niekas 100% nepaneigė šitų keturių, nematau prasmės gaišt laiką
copy-pastinant googlo turinį.
Kaip jau rašiau, man užtenka ir to, kad wiresharkinių kiddies'ų fantazijose
yra bent 1% teisybės - visiškai ne esmė kiek ten kartų per parą ir į kelis
adresus stukalinama.

Ir dar kartą pakartosiu praėjusio savo posto citatas, kurias tu tiesiog
praignoravai, bet kurios gana neblogai apibūdina problemos esmę:

"Myerson says: "we take several steps to avoid collecting any information
that directly identifies you". Looked at from any angle, this is not the
same as not collecting information that directly identified people. It might
be a minor distinction, but it is an important one."

"To this end, Myerson reveals that: "our enterprise feature updates later
this year will enable enterprise customers the option to disable this
telemetry", adding "we strongly recommend against this" (but of course).
Now this is interesting. It raises the question of why home users and
enterprise are treated differently in this area. Is it because there are
privacy and security concerns for enterprise? If so, surely these apply to
home users too. Your privacy and security is no less important than that of
a bank, for example."

> Čia tik wireshark'iniams kiddies problema, tačiau nėra didesnė problema
> rimtesnei analizei ir kūčiai hacker'ių; gali įsiterpti ir analizuoti
> turinį, nes šifruojama kliento/OS pusėje, tad šifravimo raktus ir
> slaptažodžius gali išsilukštenti.

Kaži kodėl niekas nedaro? Arba, žėk, gi MS'ui, akivaizdu, visas šitas
kipišas nenaudingas - pasodintų savą protingą dėdę, anas įlįstų į kokį
rimtesnį forumiuką anonimiškai su nicku BestHackerInZeWorld ir pateiktų 24
val. duomenų vaikščiojimo pilną analizę, kur pasimatytų, kad viskas labai
tyra ir švaru. Bet matyt taip paprastai ten niekas neišsišifruoja, o MS'ui
irgi nesinori parodyt kas ten darosi...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/