Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Aras
Data: 2016-04-20 10:33:17
Ką ta uguglas blogo daro? Gal tai ir ne blogai, bet, tarkim, aš įsivedu tamstos tel. Nr. + tamstos veido foto, guglas viską įsimena, nes aš naudoju guglo produktus. Tada tave, net tau nesuvokiant seka pagal tavo telefono numerį, kuris įrašytas pas mane. "Seka" turiu omeny, kad stebi tavo elgseną, kuo domiesi ir siūlo (gal ateity siūlys, kai neišvengiamai turėsi prisijungti prie guglo) tau pritaikytą reklamą.
Tik tiek.