Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-20 20:25:11
On 2016-04-20 20:07, Laimis wrote:

> Ar tikrai sukišo be naudotojo pritarimo/veiksmų?

O kaip kitaip tai siūlytum vadint? Aišku, jog techniškai neišprusęs
naudotojas pats spustelėjo OK, bet ar tai kažką keičia? Jei tai jau
nesiskaitytų "sukišo", tai ir didžioji dalis trojanų, spywaro ir kitokio
brūdo irgi nesiskaitytų :)

> tačiau bandau žiūrėti/teisinti iš tokios perpektyvos:
> palikti naudotojus likimo valiai (ai px, mes support'o nebeteikiam,
> verskitės, kaip norit;

Tai pala, o kas dabar teiks nemokamą suportą mano paminėtam pensininkui,
kuriam MS sugriovė pilnai veikiančią sistemą? :)

> Palaikyti senus produktus velniškai daug kainuoja.

Teisingai. Todėl šituos kaštus galima permesti ant naudotojų pečių. Ką
MS ir daro su win10 agresyvia piršimo politika.

O pasaulis nūnai — jau nebe win311
> langai, o internetas, komunikacijos, pirkimai/paslaugos, cyber atakos,
> tad saugumo požiūriu tai yra košmaras.

Tai dabar liko dar tau pavardinti, kuo Win10 šių košmariškų pavojų fone
yra saugesni už Win7.

  Šia prasme aš visiškai suprantu
> norą nusimesti beviltišką ir seną balastą (winxp/vista/7), braukti naują
> brūkšnį ir eiti į priekį su nauja platforma.

Aš nesmerkiu MS noro unifikuoti savo OS'us, t.y. aš smerkiu ne KĄ JIE
DARO, o KAIP JIE TAI DARO! Tsakant, gerais norais kelias į pragarą grįstas.