Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-22 03:10:01
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nfbn3h$o6c$1@trimpas.omnitel.net...

> Prie to, kad visas tas šnipinėjimo burbulas iš šito čeko atėjo.

Nu kad ne. T.y. aš tikrai nedariau datų analizės, o bet tačiau n+1 panašaus
pobūdžio eksperimentų buvo daryta skirtingų veikėjų ir nepaisant
besiskiriančių absoliutinių dydžių ir asmeninių išvadų bendras vardiklis tas
pats - viena r kita apimtim problema yra. To nepaneigė ir tavo mylimi
"kritikai".

> Nors keletą pacituok, kur tokių idiotiškų teiginių nebūtų. Nors keletą iš
> rimtesnių šaltinių. Plyzzz.
> Nes panašu, kad tik panašius į čeko post'us ir nagrinėjai ir už gryną
> pinigą ėmei...

Jau rašiau - įdomu - susirask pats, jų krūvos. Ir net mano prieš kelis
postus įmesti 4 pirmi pasitaikę linkai yra iš skirtingų šaltinių su
skirtingų žmonių atliktų bandymų rezultatais.

> Vėl jis savo. Koks konkrečiai šnipinėjimas? Kai kreipiasi į update'ų,
> aktyvacijos, site'us, laiką atsinaujina, į akamai host'us download'ų
> beldžiasi?
> Galvą įjunk: bet kokį rimtesnį šnipinėjimą per tokį instaliacijos kiekį ir
> laiką jau būtų aptikę ir detaliausiai išnarstę aibės solidžių saugumo
> šaltinių. Telemetrija, kai susirenka HW/SW duomenis (ir nieko daugiau, nei
> deklaruoja) nėra joks šnipinėjimas.

Te tau tavo mėgiamų kritikų stiliaus (iš serijos pasiprisipisinėkim prie
žodžių) straipsniuką:
http://betanews.com/2015/09/29/accepting-microsofts-windows-10-privacy-stance-at-face-value-is-sheer-folly/

Kelios citatos:
"Myerson says: "we take several steps to avoid collecting any information
that directly identifies you". Looked at from any angle, this is not the
same as not collecting information that directly identified people. It might
be a minor distinction, but it is an important one."

"To this end, Myerson reveals that: "our enterprise feature updates later
this year will enable enterprise customers the option to disable this
telemetry", adding "we strongly recommend against this" (but of course).
Now this is interesting. It raises the question of why home users and
enterprise are treated differently in this area. Is it because there are
privacy and security concerns for enterprise? If so, surely these apply to
home users too. Your privacy and security is no less important than that of
a bank, for example."

O kas link detalaus išnarstymo, tai primenu, kad siunčiami yra enkryptinti
duomenys.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/