Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Nerijus
Data: 2016-04-21 14:19:35
On 2016-04-21 01:35 PM, kef wrote:
> Jei turi kita HDD, gali instaliuot i ji win7/8, aktyvuot su kmspico.
> Sugeneruot su gatherosstate.exe (win10 diske) xml faila, atkeist atgal
> HDD su win10 ir susert jam ta xml. Tik neaisku del kmspico naudojimo, ko
> gero reikes isinstaliuot pica ir sulaukt kol kodo paprasys. Tada sert
> generuota ant w7/8 XML.

	Taip, ir man taip atrodo. Lauksiu kol kmspico pataps nelegaliu, o tada
bus galima pazhaisti su tuo "gatherosstate.exe".
	Disku stalciuos pilna visokiu metos, cia nebeda.
	Tik ar nebus taip, kad pakeitus kita diska, MS poziuriu ir kompas
pataps "kitu kompu" ir jam registracija prades nebegalioti?

	N. M.

	Dekui uzh informacija.