Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 03:23:38
Bronco rašė:

> Taip taip, turėjo. Jam mazolino akis tie iššokantys langai su
> pasiūlymais viską pagerinti ir patobulinti gal milijoną kartų. Jei tai
> nesiskaito "kišimu", tada nebeturiu komentarų.

Tai skaitosi įkyriu siūlymu, galiu su tuo sutikti. Nors dar klausimas,
kiek jis įkyrus ir kiek jau ten langai šokinėjo, o ne kampe ballon'ėlis
iššokdavo...

> :))) T.y. galima mest per bortą kelis milijonus ar net šimtus milijonų
> naudotojų? Tikrai tikrai?

Kelis milijonus, jei tai sudaro kokį % visų instaliacijų, drąsiai.
Nenori pasidomėti, kiek dar yra kokių win98 naudotojų ir koks support'as
jiems teikiamas...?

> Aš tau paskutinį kartą kartoju, iki 2020-ų metų sausio 14-os dienos
> Windows 7 sąskaita jie jokios surface area susimažinti negali net
> teoriškai! Supratai ar dar vis tiek ne?

Aš tau paskutinį kartą kartoju atgal, kad imant XP pavyzdį net ir
pasibaigus extended support'ui jie negali jo visiškai nusimesti, jei OS
faktiškai dar nenumirus ir dar likus kūčia naudotojų, kurių negalima
tiesiog palikti nesaugių, nes tai sukels daug problemų. Supratai, ką
noriu pasakyti ar vis dar ne?

> Jokio. O ką?

Tą, kad win10 yra nemokamas produktas/atnaujinimas šia prasme, o tu
teigei, kad nemokamų win10 neegzistuoja.

> naudotojų apie jį net nieko nežino. Todėl ir jo pasibaigimą praktiškai
> niekas nepastebėjo. O kodėl tu ji taip sureikšmini ("iš esmės jau
> nebepalaikomi"), tai bbz. Matyt, pritrūkai kitų argumentų.

Nelabai kas pastebės ir extended support'o pasibaigimą, jei tų naudotojų
bus daug ir MS bus priverstas jiems dar leisti security fix'us. MS
tikslas kuo greičiau numarinti seną OS ir nusimesti palaikymą ir
nebetempti taip, kaip teko su WinXP.
Pasibaigus mainstream'iniam support'ui OS oficialiai pradeda mirti. Kiek
čia jau liko to extended support'o?