Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 19:36:53
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nf7qnl$5tc$1@trimpas.omnitel.net...

> O kas tave tenkina ir kokiame gandroid'e? Samsung'iniame, kur prikišta
> neišintegruojamų servisų, kurie bala žino, ką daro ir be root hack'o jų
> neiškrapštysi?

Skaityk tai ką rašau - Androide. Aš lyg ir ne apie TouchWiz'us ar panašius
gaidžius rašiau.

> Google'o servisai tai irgi parazituoja: jei nelieka nulūžęs koks google
> play dėl senumo, tai ir naujins tau viską be tavo žinios.

Ke? Aš šiaip kelis softukus turiu tiesiai iš Google Play, bet intelekto
užteko nuimt varnelę nuo autoupdeitų. Automatiškai šitas settingas niegada
nebandė pasikeist.

> O jau kiekvienas pasivaikščiojimas google play, profilio sichro, planšetės
> susiejimas su account'u, voice komandos (kurių net history pas google'ą
> kaupiama), paštas tai tavo pėdsakų nepalieka...?

Pakartosiu pirma šito posto sakinį - skaityk tai ką rašau. Aš jau kelis
kartus šitoj temoj rašiau, kad šneka tik apie OS, o ne papildomus servisus
kaip paieškas, mailus, debesis ar dar kokią bybienę.

> Taigi, kad pats nematai, kaip tavo duomenys pas dėdę google'ą nuskrenda
> tiesia čiurkšle, o tu dar patenkintas Gandroid'u... :-)

Taip, negaliu 100% garantuot, nes pats medžiokle išeinančių duomenų
neužsiėmiau, bet iš to ką žinau, esu pakankamai ramus. Jei ką, tai jokių
sinchronizacijų su G nenaudoju, Play accountas skirtas tik tiem keliem
naudojamiem softukam, gmailu nesinaudoju, voice komandom irgi. Diskomforto
dėl visų tų dalykų, beje, nejaučiu.

Dar pagąsdinimų bus? :-)

--
Caponi