Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 23:46:11
Caponi rašė:

> Aš visgi pabandysiu dar kartą ir maksimaliai paprastai. Krūva žmonių,
> tame tarpe ir prorusiškas čekas (nors aš ir nelabai suprantu kuo

Manęs jo politinės pažiūros nekaso. Tas suknistas site'as turi fake'inės
ir propagandinės, konspirologinės reputacijos įvaizdį. Tai yra minus
plintusinį patikimumo prasme.
Tas „tyrimas“ — muilo burbulas, o tu dar priimi, kad jis ten kažkokią
analizę darė...

> jei įdomu). Mano buka logika sako, kad tokie adresai nelabai skirti
> laikrodžio korekcijai ar ten kokiem tiles'am refrešint. Tavo
> autoritetingi šaltiniai to irgi neneigia ("I'm not saying this isn't
> telemetry" - citata iš tavo kažkurio šios temos posto, šaltinio
> patingėjau ieškot).

Na ir kam gi jie skirti? Paskaity privacy statement'ą ir daugmaž
sužinosi, kokius duomenis ta teletrija renka. Bet gi ne, sąmokslo
teorijas reikia vartyti apie šnipinėjimą...
Yra dar vienas momentas: kai kurie tavo atkapstyti šnipinėjimo tyrimai
datuojami 2014'aisiais, kas reiškia, jog tai buvo insider ar technical
preview, prerelease versijos, kuriose, visiškai natūralu,
neatjungiamai-įjungta full telemetrija.

> Priešingu gi atveju informacija kapsi net ir atjungus ką galima ir
> prisimenant jų žodžius, kad juzeris gali tai atjungt. Todėl jie melagiai
> ir pydarai.

Ar gali pacituoti, kur Microsoft'as tai teigė? Aš tai perskaitau, kad
basic (numatytoji) telemetrija yra neišjungiama, o pats jau skaitei ir
matei, kad ten nieko su naudotojo duomenimis susijusio ir nėra.

> [...]
> senos ir pakankamą autoritetą turinčios kompanijos kaip O&O Software
> GmBH (biškį nukrypstant į šalį - šitam kontekste man juokingai pasirodė
> jų saite besipuikuojantis Microsoft Gold Partner logo :-)),
> Safer-Networking Ltd. (geriau žinomas jų prekės ženklas Spybot) - gali
> sakyt ką nori, bet aš manau, kad ten chebra sėdi protingesnė už mane,
> tave, čekų hakeriuką ir tavo cituojamus eGZpertus kartu sudėjus, ir jei
> jie mato reikalą tokiem produktam kaip OO ShutUp10 ar Spybot
> Anti-Beacon, reiškias problema egzistuoja ir reikia būt, atsiprašant,

Ne tiek problema egzistuoja, kiek paklausa (mane šnipinėja!), o tada ir
pasiūla atsiranda...

> Apie tai, kad enterpaizinis saugumas svarbiau už mano asmeninį, tai net
> diskusijos neverta pradėt. Man asmeniškai įdomus tik mano asmeninis
> saugumas ir gerbt aš galiu tik tokius fizinius ir juridinius asmenis,
> kurie gerbia mane, mano nuosavybę ir mano privatumą. Jei ne - jie sūkos,
> pydarai ir padugnės, t.y. aš jų irgi negerbiu. Be variantų.

O kaip jie tavęs negerbia? Jie nenaudoja/nerenka tavo asmeninių
dokumentų ir duomenų, kurių tu pats netalpini į cloud'ą ar nepateiki per
jų service'us. Jei pateiki, tai analogiškos sąlygos tiek pas google'ą,
tiek pas obuolį ir kitus. Tas pats Microsoft'as turi atskirus produktus
verslui (Office365 ir kt.), jautrioms sritims, kuriuose turinys labiau
saugomas.

Cortana. Kaip šiek tiek dirbęs su šnekos atpažinimu galiu pasakyti, kad
norint padaryti jį geresnį nėra kito kelio, kaip adaptuoti šnekėtojui, o
tam reikia surinkti tavo speech sample'us ir sudėtingai apmokyti
akustinius ir kalbos modelius. Tą patį daro bet koks speech recognition
service'as (google, siri).
Bing'o paieška: tai, ką tu type'ini google ar bet kurioje kitoje
paieškos sistemoje, naudojama relevant suggestion ir jo tobulinimui.
Kartuojuosi: 21 amžius ir OS be tamprios integracijos su kūčia online
service'ų, kurie benekaip rinks ir apdoros tavo aktyvumą, nebus. Ko gero
jokios. Net Linux Ubuntu buvo paleidęs surveillance:
http://www.gnu.org/philosophy/ubuntu-spyware.en.html

> Ačiū už diskusiją, aš daugiau neturiu noro pilstyt iš tuščio į kiaurą su
> žmogum, kuris reikalauja kažkokių sudėtingų įrodymų, bet nesugeba
> suprast elementarių dalykų.

Tai rimtesnių, elementarių faktų nebus? Taip ir nujaučiau: tu daugiau
įsijautęs įsivaizduoji, nes susikūrei tokį vaizdinį, nei realiai tokia
problema egzistuoja. Tikiuosi, kad įvertinsi, jog iš akies 80+% tavo
įsitikinimo bazuojama ant nepagrįstos tuftos ir baubų. Sutinku, kad
privacy yra iššūkis ir problema, bet tai toli gražu ne Microsoft'o
atskirai, o apskritai viso IT, interneto ir to, kur link viskas juda.