Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: kef
Data: 2016-04-21 13:35:41
Jei turi kita HDD, gali instaliuot i ji win7/8, aktyvuot su kmspico.
Sugeneruot su gatherosstate.exe (win10 diske) xml faila, atkeist atgal HDD
su win10 ir susert jam ta xml. Tik neaisku del kmspico naudojimo, ko gero
reikes isinstaliuot pica ir sulaukt kol kodo paprasys. Tada sert generuota
ant w7/8 XML.