Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-20 14:55:33
Caponi rašė:

> ateities spėjikų yra tik fantazijos. Nes kol kas tai, kas šiuo požiūriu
> vyksta Androide mane pilnai tenkina - ideale, aišku, neturėtų būt jokių

O kas tave tenkina ir kokiame gandroid'e? Samsung'iniame, kur prikišta
neišintegruojamų servisų, kurie bala žino, ką daro ir be root hack'o jų
neiškrapštysi? Google'o servisai tai irgi parazituoja: jei nelieka
nulūžęs koks google play dėl senumo, tai ir naujins tau viską be tavo
žinios. O jau kiekvienas pasivaikščiojimas google play, profilio sichro,
planšetės susiejimas su account'u, voice komandos (kurių net history pas
google'ą kaupiama), paštas tai tavo pėdsakų nepalieka...? Taigi, kad
pats nematai, kaip tavo duomenys pas dėdę google'ą nuskrenda tiesia
čiurkšle, o tu dar patenkintas Gandroid'u... :-)