Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 10:35:31
Blyn, nu nepamenu dabar kaip ten pradžioj su ta History būna, bet faktas,
kad be jokių manualų visada pavykdavo surast.
Dabar gi pamėginau prisijungt prie to serviso.
Visų pirma iš karto gavau aiškų pranešimą apie tai, kad tą reikalą galima
atjungt ir nuorodą į instrukciją kaip tą padaryt (Google1.png)
Toliau pamačiau pasaulio žemėlapį be jokių linijų ir kampe tekstą apie
išjungtą istoriją (Google2.png)

Dar klausimų bus?

--
Caponi