Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-20 20:50:19
Caponi rašė:
> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message

> Skaityk tai ką rašau - Androide. Aš lyg ir ne apie TouchWiz'us ar
> panašius gaidžius rašiau.

O kas yra tas mistinis Android'as? Jis sferiniame vakuume ar
konkrečiuose ir realiuose device'uose naudojamas?

> Ke? Aš šiaip kelis softukus turiu tiesiai iš Google Play, bet intelekto
> užteko nuimt varnelę nuo autoupdeitų. Automatiškai šitas settingas
> niegada nebandė pasikeist.

O self update'us (kurių gi google'as tau per prievartą nekiša, ne ne ne)
kaip išjungei, kokį hack'ą pritaikei...?
Kaip tik šiandieninė žinia delfi stiliumi (neabejoju, kad iki pirminių
šaltinių pats prisikasi, jei norėsi):
http://www.delfi.lt/mokslas/technologijos/europa-vel-remia-google-prie-sienos.d?id=71043362

> Pakartosiu pirma šito posto sakinį - skaityk tai ką rašau. Aš jau kelis
> kartus šitoj temoj rašiau, kad šneka tik apie OS, o ne papildomus
> servisus kaip paieškas, mailus, debesis ar dar kokią bybienę.

Tai tau ir atsakymas, kad realiai visa visuma tokia, kad niekur tu
nepabėgsi. Išpūstas reikalas to Win10 duomenų rinkimo, nes duomenis apie
tave susirenka, kas netingi, jei tik komunikuoji ir minimaliai pagal
nūdienos standartus naudojiesi paslaugomis/service'ais.