Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 19:54:05
Bronco rašė:

> Angliškai skaityti moki? Teisės pagrindus išmanai? Dokumentą, kaip
> vientisą norminį aktą suvokt sugebi? Nepanašu. Nes pats tik ką
> papostinai tai, ką aš jau seniau rašiau.

Tu net nepasivarginai perskaityti Microsoft Privacy statement/policy ir
skaityti/nagrinėti licencijos visumos, o pasigavai lozungą. Tu suteiki
teisę naudoti tavo turinį, kurį tu *talpini* paslaugose  „to the
extent...“ su krūva išimčių, ką ir kaip su tavo turiniu daro Microsoft.
Taigi, tavo disko turinys yra Microsoft'o neliečiamas, ką jau
rašė/nagrinėjo zdnet'e, jei skaitei.

Antra, visi analogiški servisai neišvengiamai turi analogiškas
licencijas/sąlygas, o tu kaip aklas kačiukas ar strutis įkišęs galvą į
smėlį įžiūri baisingą šnipinėjimą tik Microsoft atveju. Va tau iškarpa
iš Google'o sąlygų:
https://www.google.com/policies/terms/

„
Some of our Services allow you to upload, submit, store, send or receive
content. You retain ownership of any intellectual property rights that
you hold in that content. In short, what belongs to you stays yours.

When you upload, submit, store, send or receive content to or through
our Services, you give Google (and those we work with) a worldwide
license to use, host, store, reproduce, modify, create derivative works
(such as those resulting from translations, adaptations or other changes
we make so that your content works better with our Services),
communicate, publish, publicly perform, publicly display and distribute
such content.“

Nieko neprimena? Analogiškas sąlygas turi ir Obuolys ir visi kiti, nes
kitaip ir būti negali.