Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 02:18:09
Caponi rašė:

> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
>
> Ko tu prikibai prie kažkokio čeko? Aš jau tau rašiau, kad savo laiku

Prie to, kad visas tas šnipinėjimo burbulas iš šito čeko atėjo.

> perskaičiau ne vieną ir ne dvi dešimtis straipsnių/forumų ta tema, o

Nors keletą pacituok, kur tokių idiotiškų teiginių nebūtų. Nors keletą
iš rimtesnių šaltinių. Plyzzz.
Nes panašu, kad tik panašius į čeko post'us ir nagrinėjai ir už gryną
pinigą ėmei...

> neina apie tai kiek kokių connection'ų windozė mezga, svarbus yra pats
> faktas, kad šnipinėjimas egzistuoja ir grynai Windowsinėm priemonėm nėra

Vėl jis savo. Koks konkrečiai šnipinėjimas? Kai kreipiasi į update'ų,
aktyvacijos, site'us, laiką atsinaujina, į akamai host'us download'ų
beldžiasi?
Galvą įjunk: bet kokį rimtesnį šnipinėjimą per tokį instaliacijos kiekį
ir laiką jau būtų aptikę ir detaliausiai išnarstę aibės solidžių saugumo
šaltinių. Telemetrija, kai susirenka HW/SW duomenis (ir nieko daugiau,
nei deklaruoja) nėra joks šnipinėjimas.