Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 03:56:38
Caponi rašė:

> Jau rašiau - įdomu - susirask pats, jų krūvos. Ir net mano prieš kelis
> postus įmesti 4 pirmi pasitaikę linkai yra iš skirtingų šaltinių su
> skirtingų žmonių atliktų bandymų rezultatais.

Ar gali pateikti vieną, tavo nuomone, rimčiausią šaltinį?
Nes tai, ką pateikei, tai į rimtesnį nagrinėjimą niekaip netempia
(kažkas kažkur papost'ino stiliumi „Windows 10 is a keylogger in some
cases, and even sends camera/microphone data in 40Mb bundles!“)

> O kas link detalaus išnarstymo, tai primenu, kad siunčiami yra
> enkryptinti duomenys.

Čia tik wireshark'iniams kiddies problema, tačiau nėra didesnė problema
rimtesnei analizei ir kūčiai hacker'ių; gali įsiterpti ir analizuoti
turinį, nes šifruojama kliento/OS pusėje, tad šifravimo raktus ir
slaptažodžius gali išsilukštenti.