Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 07:55:12
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nf6h7r$fpd$1@trimpas.omnitel.net...
> Ko galima tikėtis, tai kad Microsoft'ui uždės privacy apynasrį, kaip kad
> google'ui, kai reikės aiškiau policy deklaruoti, kokie duomenys ir kaip
> renkami ir — užglaistytom formuluotėm — kokiu tikslu. Bet ar nuo to kas
> nors pasikeis, kai, anot tavęs, melą (nutylėjimą apie duomenų apie duomenų
> rinkimą) pakeis gražiai užmuilinta tiesa?

Pagyvensim-pamatysim, fantazijos ar tavo, ar mano, ar kokių rimtų ateities
spėjikų yra tik fantazijos. Nes kol kas tai, kas šiuo požiūriu vyksta
Androide mane pilnai tenkina - ideale, aišku, neturėtų būt jokių bandymų
kažką "telemetrint", bet bala nematė, tinka ir variantas su galimybe tai
atjungt be didelių šokių su būgneliais.

> LinuGso tai juk nenaudosi. O gal naudosi...? :-)

Žinok drąsiai. Nuo to žingsnio jau prieš kokius 3 metus sustabdė tik tai,
kad darbas mano glaudžiai su MS produkcija susijęs, tai elementariai
patingėjau migracija užsiimt (vien susiinstalint tai xuinia, mano jau tokia
natūra, kad reikia tada ir pasiaiškint kas tas per daiktas yra, t.y. pasiekt
bent jau advanced juzerio lygį), bet kas gali žinot kas įvyks ateity. Iki
nesenų laikų aš Linuxuose nemačiau jokių rimtų pliusų lyginant su Win, tiesą
pasakius, ir dabar nematau grynai kaip operacinėj sistemoj, bet tai, kad
kažkas knisasi mano apatiniuose man nepatinka. Ir stipriai. Ir jau vien tai
gali tapt pagrindu peržengt per savo tinginį ir išmokt kažko naujo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/