Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-22 16:56:04
On 2016-04-22 03:23, Laimis wrote:

> Tai skaitosi įkyriu siūlymu, galiu su tuo sutikti. Nors dar klausimas,
> kiek jis įkyrus ir kiek jau ten langai šokinėjo, o ne kampe ballon'ėlis
> iššokdavo...

Tarp "įkyraus siūlymo" ir "piršimo" skirtumą įžvelgia turbūt tik
filologės. Ir dar tu.

> Kelis milijonus, jei tai sudaro kokį % visų instaliacijų, drąsiai.

Kur tai parašyta? Pats sugalvojai?

> Nenori pasidomėti, kiek dar yra kokių win98 naudotojų ir koks support'as
> jiems teikiamas...?

Dar pasiūlyk pasidomėt win3.1 suportu, tskant, jei jau domėtis beverte
info, tai po polnoj programe :)

> Aš tau paskutinį kartą kartoju atgal, kad imant XP pavyzdį net ir
> pasibaigus extended support'ui jie negali jo visiškai nusimesti, jei OS
> faktiškai dar nenumirus ir dar likus kūčia naudotojų, kurių negalima
> tiesiog palikti nesaugių, nes tai sukels daug problemų. Supratai, ką
> noriu pasakyti ar vis dar ne?

O tu pats dabar supratai, jog šiuo postu net sustiprinai mano teiginį,
jog surface area jie artimiausiu metu niekaip nesumažina? :) Ačiū už
pagalba! ;)

> Tą, kad win10 yra nemokamas produktas/atnaujinimas šia prasme, o tu
> teigei, kad nemokamų win10 neegzistuoja.

O egzistuoja? Jamu tris! Kur pasiimt? Prašom, PRO versiją! :)

Win10 updeitą tu kur mauni? Ant birkos? Ar ant jau legaliai nupirktų už
pinigus senesnių windowsų? Ar tai jau nesiskaito?

> Nelabai kas pastebės ir extended support'o pasibaigimą,

Tai kame tada problema? Kam tada net mainstream suportą taip sureikšminai?

  jei tų naudotojų
> bus daug ir MS bus priverstas jiems dar leisti security fix'us. MS
> tikslas kuo greičiau numarinti seną OS ir nusimesti palaikymą ir
> nebetempti taip, kaip teko su WinXP.

O kodėl man turi rūpėti MS tikslai? Aš turiu savo teisėtus lūkesčius ir
reikalauju tik kad jie vykdytų tai, kuo įsipareigojo parduodami man
produktą. Ir nekištų per prievarta to savo nuostabaus updeito.

> Pasibaigus mainstream'iniam support'ui OS oficialiai pradeda mirti. Kiek
> čia jau liko to extended support'o?

Dar beveik 4-i metai. Čia gal MS planuoja savo verslą tūkstantmečiams,
jei jiems tai nereikšmingas laiko tarpas, o man 4-i metai yra daug.
Manau, ne tik man.