Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 14:38:43
Caponi rašė:

> Kol niekas 100% nepaneigė šitų keturių, nematau prasmės gaišt laiką
> copy-pastinant googlo turinį.
> Kaip jau rašiau, man užtenka ir to, kad wiresharkinių kiddies'ų
> fantazijose yra bent 1% teisybės - visiškai ne esmė kiek ten kartų per

Šūdas ten, o ne faktai. Reiškia nieko rimtesnio pateikti ir negali...
Tik paskalas beigi blevyzgas, o ir tas ne pirmo šviežumo ir dar iš tokių
pakampių...

> Ir dar kartą pakartosiu praėjusio savo posto citatas, kurias tu tiesiog
> praignoravai, bet kurios gana neblogai apibūdina problemos esmę:

Gerai, kad priminei, nes nebenorėjau plėstis, nors tikrai buvo kur.
Faktų, rimtesnių šaltinių pateikti negali, tai prilipdei atmazui
žiupsnelį kairuoliškai-teisuoliškos sofistikos, kurią labai lengva sumalti.

> "Myerson says: "we take several steps to avoid collecting any information
> that directly identifies you". Looked at from any angle, this is not the
> same as not collecting information that directly identified people. It
> might
> be a minor distinction, but it is an important one."

Bet kas žinantis tavo IP, HW/SW ID netiesiogiai gali tave susieti su tam
tikru įrenginiu, identifikuoti. Tą Microsoft'as galėjo ir darė jau prieš
15 metų. Ta prasme rinko/gaudavo info, kuri gali netiesiogiai
identifikuoti. Apie nūdieninius servisus, kai pats prisiduodi su visu
savo id ir visu profiliu jau nebekalbu, o čia kažkas iškrito ar išlipo
iš medžio ir nykiai rypauja (akivaizdu, kad neturi prie ko prisikabinti,
tai pasenusią giesmelę gieda, kuri jau seniai nebeaktuali, nes faktinis
duomenų rinkimas pasaulyje perėjo į visai kitą lygį ir kitus mąstus).

> "To this end, Myerson reveals that: "our enterprise feature updates later
> this year will enable enterprise customers the option to disable this
> telemetry", adding "we strongly recommend against this" (but of course).
> Now this is interesting. It raises the question of why home users and
> enterprise are treated differently in this area. Is it because there are
> privacy and security concerns for enterprise? If so, surely these apply to
> home users too. Your privacy and security is no less important than that of
> a bank, for example."

Oi, tu rūpuže po perkūnais, šventas naivume...
Enterprise'inis saugumas svarbesnis elementariai dėl to, kad viename
workstation'e/serveryje gali glaustis šimtai tūkstančių namų naudotojų
duomenų (kaip kad celebričių papai ir pūtės), kaip ir vartytis melejonus
kartų kritiškesnės užduotys arba melejonus kartų daugiau kainuojanti
komercinė info. Šitas išvartymas orientuotas į imbeciliškai-kairuolišką:
visi vienodai svarbūs ir kačiukai ir žmonės ir turtuoliai ir varguoliai.