Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 19:36:39
Jei tu taikai man, tai citata iš vieno mano postų šitoj temoj:
"Jokiu būdu bent aš Googlo nesudievinu, man pas juos daug kas nepatinka ir
apskritai, ir konkrečiai Androide"

O šnekant apie lokeišn trackingą, tai negaliu bybio duot nukirst dėl 2011
metų, bet mano pirmas androidinis aparatas buvo 2012 įsigytas Motorola Razr
Maxx, ir jis manęs tiesiai šviesiai paklausdavo ar aš noriu tokią info leist
susirinkt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/