Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 22:42:28
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nf8i28$gvk$1@trimpas.omnitel.net...

> Galima numanyti pagal trend'ą, kurio statiniai ir faktiniai skaičiukai
> dabar tau nieko nesako: Win7 su gana sparčiu augimu po dviejų metų
> sugebėjo sumažinti WinXP rinkos dalį iki 50%, kas Win10, kurio augimas yra
> žymiai dinamiškesnis, pavyko per metus. Toliau jau tik ekstrapoliuoju, o
> ekstrapoliuoti, kad win7 neišvengiamai numirs (jau praeitis) pakanka ir
> common sense'o.

Taip mirs. Tik tai įvyks gerokai vėliau, nei per porą-trejetą artimiausių
metų. Ir Win10 dauginimasis stipriai sulėtės, nes baigsis xaliava (nu,
žinoma, jei MS neapsigalvos :-)) ir baigsis fanbojų tyčiniai ir pensininkų
atsitiktiniai bakstelėjimai ant adwaro. Ir beje, pagal mano įdėta linką Win7
dalis per metus sumažėjuo nuo 58% iki 52%, kas reiškia, kad didžioji
dabartinių Win10 userių dalis (14%) yra ne migrantai iš Win7...

> Kaip ir to pačio common sense'o pakanka numanyti, kad Microsoft
> dominavimas desktop'uose artimiausioje ateityje išliks ryškus, tad
> nepriklausomai nuo tavo ir kitų niurzgėjimų, neišvengiamai naudosi ir
> aptarnausi (profesiškai) (post)win10 ir būsi patenkintas... :-)

Artimiausioje ateityje - tikriausiai taip. Bet ar tai paneigia faktą, kad
paskutiniu metu MS elgiasi kaip paskutiniai padugnės? Ir tikriausiai žinoma
tiesa, kad amžinų dalykų ant svieto nebuna? Bet kokiu atveju aš nedrįsčiu
spėliot kokie bus MS žingsniai per artimiausius kelis metus ir, juo labiau,
nebandysiu prognozuot kas iš jų bus likę po kokių 10 metų - vis dar
universalus gigantas, stiprus nišinis žaidėjas ar išdidus nykštukas
besidžiaugiantis ten kokiais 10% OS rinkos.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/