Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-29 00:15:56
Nerijus rašė:

>      Paaishkink man kaip durnam endjuzeriui.
>
>      Tarkim turiu konfidencialu kontenta, kuri ash pats sukuriau
> (tarkime tai txt dokumentas, wordo failas, ar koks .cpp failiukas), ir
> jei bus pazheistas sio kontento konfidencialumas, ash gausiu didele
> bauda. Tokia sutarti su to kontento uzhsakovu pasirasiau.
>
>      Klausimas: ar ash galiu naudoti WIN10 kompe, kur tas kontentas guli
> diske?

Jiems tos teisės „vogti tavo turinį“ teisiškai reikalingos tam, kad jie
juo apskritai turėtų teisę operuoti: saugoti, kopijuoti, siųsti
tinklais, atgaminti ir t.t. T.y., kad galėtų teikti tas paslaugas,
kuriomis ir nori naudotis. Niekas nesiruošia ir negalėtų legaliai
apturėti teisių į tavo turinį, o ir pačioje licencijoje aiškiai nuo to
atsižegnota: „We don’t claim ownership of Your Content. Your Content
remains Your Content and you are responsible for it“.
Analogiškos sąlygos, kone pažodinės formuluotės yra ir pas google'ą ir
obuolį, kitus.
Na, o lokalūs diskai (kas nesusiję su jų online service'ais) apskritai
neliečiami. Aš tai siūlyčiau apversti paranojos blyną kita puse ir
pagalvoti, kodėl tau kyla tokios problemos, o keliems šimtams milijonų
win10 naudotojų, tarp kurių gal keliolika-keliasdešimt milijonų
enterprise'inių naudotojų su neenterprise'inėmis win10 versijomis — NE...
Verslo/mokamuose produktuose (paslaugose) turinys saugomas labiau ar
bent jau ant to dedamas akcentas (We don't mine or access your data for
advertising purposes).

>      Paaishkinu: jei MS perziures, suindeksuos ir sau pasisius bent
> mazhiausia dali to kontento, bus pazheistas jo konfidencialumas. Tai yra
> niekas nebezhinos kas ir kokia apimtimi ta kontenta kazkur nukopijavo.
> Tokiu atveju AS pazheidziu sutarti ir moku bauda.

Aš tai manyčiau, kad konfidencialumas pažeidžiamas tuomet, kai
informacija tampa žinoma viešai arba (suinteresuotoms) trečiosioms
šalims ir dėl to ji praranda vertę ar aktualumą, kyla kokios nors
pasekmės. Ne pro šalį čia ir protingumo kriterijus pajungti: ne,
Microsoft'as net ir kažkaip dedikuotai *sužinojęs* (yra didelis
skirtumas tarp „laikyti informaciją saugykloje, automatizuotai ją
apdoroti“ ir „žinoti“), kokios spalvos batų raištelius labiausiai perka
uab „batų raišteliai“ klientai, nepažeidžia informacijos konfidencialumo...
Jei nežaidi su grifais „ypatingai slaptai“, tai iki konfidencialumo
pažeidimo čia niekaip negali pritempti, nes Microsoft'as nerealizuoja ir
neįgauna teisės tikslingai realizuoti tavo (konfidencialios) informacijos.
Teoriškai, pagal tavo pateiktą pavyzdį, tai bet koks tokios informacijos
persiuntimas (tinklais, el. paštu ir t.t.), saugojimas pas trečiuosius
asmenis (pavyzdžiui banko saugykloje, diskelyje) taip pat „pažeidžia“
konfidencialumą...