Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-20 21:11:48
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nf8fgr$g24$1@trimpas.omnitel.net...

> O kas yra tas mistinis Android'as? Jis sferiniame vakuume ar konkrečiuose
> ir realiuose device'uose naudojamas?

Naudojamas. Nexus devaisai, mano turėta Motorola Razr Maxx, dabartinė Moto X
Play, manau, yra ir daugiau. Galų gale ir Samsunguose glūdumoj Androidas
sėdi tik jei jau prašnekai apie "neišintegruojamus servisus", tai gal
reikėtų patikslint ten kokius šneki - gimtuosius Androidinius ar
Samsunginius, kurie tiesiogiai su Androidu ir Googlu neturi nieko bendro.

> O self update'us (kurių gi google'as tau per prievartą nekiša, ne ne ne)
> kaip išjungei, kokį hack'ą pritaikei...?

Sorry, bet nesuprantu apie ką tu. Appsai iš Google Play pas mane
automatiškai neupdeitinasi, pats OS'as irgi...

> Kaip tik šiandieninė žinia delfi stiliumi (neabejoju, kad iki pirminių
> šaltinių pats prisikasi, jei norėsi):
> http://www.delfi.lt/mokslas/technologijos/europa-vel-remia-google-prie-sienos.d?id=71043362

Nu iš principo tai negražu, bet aš tame nematau jokios problemos,
defaultines paieškas ar naršykles pasikeist nesudėtinga. Beje, lygiai taip
pas MS egzistavo ir pigių kompų gamintojam xaliavai duodama Win8 Bing
Edition windozė (neabejoju, kad jei neteko girdėt, tai kas tai yra pats
susigooglinsi (ar susibinginsi :-)), jei norėsi), tik nepasakysiu ar dar
liko Win10 atveju. Bet mes šitoj temoj lyg ir ne apie tai...

> Tai tau ir atsakymas, kad realiai visa visuma tokia, kad niekur tu
> nepabėgsi. Išpūstas reikalas to Win10 duomenų rinkimo, nes duomenis apie
> tave susirenka, kas netingi, jei tik komunikuoji ir minimaliai pagal
> nūdienos standartus naudojiesi paslaugomis/service'ais.

Kaip pasakysi. Aš suprantu, kad šiai snukiaknygistų kartai privatumo sąvoka
yra niekinė, ir tuo tokie kaip MS bando naudotis, bet 140% success'as man
rodo, kad tas išpūstas reikalas visgi praktines pasėkmes turi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/