Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-21 19:49:29
Caponi rašė:
> 1. Šiaip tai aš vis dar tą mini straipsniuką pagal linką matau.

Tu matai suknistai perpost'intą starpsniūkštį ant kurio ir užkibai. Iš
didelio ir gąsdinančio sekimo liko šnipštas...?
Originalus forumjukio post'as ištrintas, o mano pacituota kritika iš to
forumo.
Totalus šūdas ten, o ne tyrimas.

> 2. Niekas ir nesakė, kad tai yra rimtas tyrimų, cituoju "vienas pirmų
> pasitaikiusių aprašytų eksperimentų ta tema". Jei domina, tai norimos
> paieškos sistemos pagalba gali rast žymiai išsamesnių ir detalesnių
> eksperimentų. Dabar pats ieškot tingiu, bet esu tikrai tokių matęs, ir
> ne vieną.

Vat pasitenk dabar, nes tokį š sumalus ir ant jo savo įsitikinimą
bazuojant švelniai tarinat lameriška. :-)
Aš irgi panašiu stiliumi tau galiu papasakoti, kad pasaulyje tūkstančiai
rimtų korporacijų su dideliais IT skyriais su gal keliolika milijonų
win10 inkarnacijų serverinėse ir workstation'uose ir niekas niekur
neišsiaiškino, kaip jų duomenis renka, šnipinėja? O čia mat išlindo
Pilypas iš kanapių ir padarė „tyrimą“; parodė tsakant visą tiesą apie
Microsoft'o padugniškumą...
Think about it.