Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-22 01:31:26
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nfbf1u$mmo$1@trimpas.omnitel.net...

> Na, tai yra ir rimtesnės kritikos, kiek galima tam šūdinam „tyrimui“
> skirti:
> http://www.zdnet.com/article/when-it-comes-to-windows-10-privacy-dont-trust-amateur-analysts/

> Nu bliat, nesikeikiant...:
> The gist of all of this, is that the original author made some shocking
> claims (with specific details). Some of the claims include:
>
>     Windows 10 has a keylogger and uploads all your keystrokes every 5
> minutes.
>     Everything you type in Edge or Cortana is sent to Microsoft, along
> with any media files it finds.
> [...]

Aha, o profai iš tavo "kritikų" saitų "išbrokyja" kiek daugiau nei pusę
užfiksuotų connectionų ir skaitosi, kad tą acto garintojų sąmokslo teoriją
sudirbo į miltus. O praktiškai tai man asmeniškai nėra jokio skirtumo ten
per parą kontaktų kompas bando užmegzt 5000, 100 ar tik 10 - šnipinėjimas
sucks ir must die. O jei tu ar tavo rimtieji kritikai sugalvotų paneigt patį
šnipinėjimo faktą (nors veikėjas iš tavo linko to neneigia - "And yes, there
is certainly some telemetry data in there"), tada aš nepabijočiau ir
nusikeikt - aikit naxui specElistai. Gyvenkit sau savo idealiam pasaulėly,
kur dideli dėdės jus myli, tik visai nebūtina vaidint visažinių, nes
žinojimas ateina iš abejonių ir bandymų išsiaiškint, o ne aklo tikėjimo bele
kokiais dievukais - px ten tais dangiškais ar Redmonde sėdinčiais.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/