Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-20 23:07:12
Bronco rašė:

> Jis po "blogus" saitus nevaikščiojo ir nemalonumų ant savo galvos
> neieškojo. Jei ką... Čia jam kiaulę pakišo jo paties nupirktos OS
> gamintojas.

Yra didelis, esminis skirtumas nuo „sukišo“ ir „pasiūlė“. Naudotojas
turėjo visas galimybes atsisakyti.

> Kaip jie sumažins programinio kodo pažeidžiamumo surface area, kai jie
> tegali tokiais agresyviais veiksmais pakeisti OS'u rinkoje proporciją,
> bet tikrai ne pačių OS kiekį? Klausimas retorinis. Niekaip.

Kai senos OS proporcija (ir atitinkamai OS kiekis) pasidarys
nereikšmingai menka, tai bus galima spjauti į palaikymą (tame tarpe ir
saugumo atnaujinimų, kurie jau oficialiai visiškai nebepalaikomai, bet
dar reikšmingai naudojamai XP vis dar retsykiais išleidžiami...).
Visiškai. Tokiu būdu ir sumažinama palaikomo kodo surface area ir
problemos, kai saugumo problemos/žala, kurias tas nebepalaikomas kodas
sukelia.

> O apie palaikymo kaštų mažinimą ir dėl to padidėsiantį saugumą tai aš iš
> viso nekomentuosiu, nes tai du priešinga kryptimi veikiantys veiksniai.

Resursai skirti palaikyti seną OS gali būti skirti naujos OS saugumo
gerinimui ir užtikrinimui.

> Abu teiginiai abejotini ir lengvai nuginčijami. Pirma, jokių nemokamų
> Win10 neegzistuoja. Nemokamas yra tik apdeitas, kurio dėka jie apgadina
> tavo seniau nupirktą produktą. O apie "iš esmės nebe palaikomą OS", tai
> nebent čia tavo paties tokie įsivaizdavimai, nes Win7 MS įsipareigojo
> palaikyti minimum iki 2020 metų sausio 14 d..

Kokį discount'ą gavai, kai norėjai atsinaujinti iš WinXP į
Vista/Win7/Win8...?
Antra: extended support'as jau nebe mainstream'inis (garantija jau
nebegalioja :-)), o ir tas pasibaigs lygiai 2020'ais, kuomet jau ir
security fix'ų nebegalėsi tikėtis. Todėl ir pabrėžiau, kad iš esmės jau
nebepalaikomai...