Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 09:03:40
Nelabai supratau problemos. Citata iš tavo paties linko:
"you have the option to turn off Location Reporting completely. This will
stop reporting location data to Google’s servers and render Location
History"

Skirtingai nuo MS, tas jungiklis realiai veikia. Pas mane jis, savaime
aišku, nuo telefono naudojimo pradžios išjungtas.

Tai kuris iš mūsų - pimpačkiukas? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/